Thursday, December 22, 2011

[TWITTER] Mir's Twitter Update + Zico's reply (22nd Dec 2011)

16:32 KST
지오형과승호형과천둥이형이정말열심히만든레고..정말열심히만들었는데어떻게저렇게못만드는걸까..
[Trans] Lego made by GO, Seungho and Chundung... I don't get how it can be this badly made though they've really worked really hard on it.





22:39 KST
자켓촬영~!!옛날로돌아간듯한느낌이네..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
[Trans] Jacket photo shooting~!! Kinda felt going back to the old days..kkkkkkkk

22:42 KST
Zico @BangMir 춥죠형 ㅋㅋㅋㅋㅋ
[Trans] It's cold isn't it, hyung?ㅋㅋㅋㅋㅋ

No comments:

Post a Comment