Friday, January 6, 2012

[MSG] 120106 Mir’s Cafe Message

Title : Hello!!!It’s Mir!!Everyone hello, ke ke ke yes,,, it’s oppa, ke ke ke ke ke

Did everyone receive good blessings during New Years,,unsure.gif,,

Actually, we had a schedule on New Years so we didn’t feel any emotions,, T_T keeu ha T_T

I hope everyone spends every single day in this year in happiness,, unsure.gif ke ke ke ke

And MBLAQ’s 4th mini-album 100% ver has finally approached us face-to-face,, ke ke ke ke

We wanted to release it in November but please forgive us for releasing it so late,, ke ke ke ke

But that means we worked on it just as much harder so please look on us prettily ..just…ke ke ke

These days our A+ have been working together and having so much passion, so we are constantly happy , unsure.gif ~

Has there been some kind of incident,,unsure.gif ?

Anyways it’s a good thing ~ Please keep treating us well ~ bows ~ (–)(__)(–)
This winter is colder than usual so everyone, be careful of a cold ~ In this cold winter, please sweat a lot for MBLAQ ~

We shall sweat blood-sweat for our A+ ~ +_+

Bye ~~ ~~~ ~~

P.s. This is Bang showcaser,,

여러분 안녕하십니까,,ㅋㅋㅋ 그래요,,,오빠예요,ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ다들 새해복들은 잘받으셨는지요,,unsure.gif,,,

저희는 사실 새해때 스케줄을 하고있었던지라 별감흥이 없네요,,ㅠㅠㅠ 끄하,,ㅠㅠㅠ

다들 이번년도는 정말 하루하루 행복하시길 빌께요,,,제가,,unsure.gifㅋㅋㅋㅋ

그리고 저희 엠블랙 4집 100%ver 이 드디어 코앞으로 다가왔네요,,ㅋㅋㅋㅋ

11월달에 나오고 싶었는데 너무 늦게나온 저희를 용서하십시오,,ㅋㅋㅋㅋㅋ

그래도 그만큼 더열심히 노력해서 만든앨범이니깐 예쁘게 봐주시고 들어주세요,,흠냥,,,ㅋㅋㅋ

요즘 우리 에이플러스분들 단합도 잘되고 뭔가 열정이 더많아 보여서 저희도 항상 기뻐하고있어요,unsure.gif ~

무슨일들 있으셨나,,unsure.gif;?

쨋든 좋은거니깐 ~ 앞으로도 정말 잘부탁드립니다 ~ 꾸벅 ~ (–)(__)(–)
이번 겨울이 상당히 많이추우니깐 다들 감기 단디 조심하시고 ~ 추운겨울을 엠블랙을위해 땀을 흘려주십시오 ~

저희는 에이플러스를 위해 피땀을 흘리겠습니다 ~ +_+

안뇨옹 ~ ~~ ~ ~

p.s 방영자입니다,,

SOURCE: MBLAQ’s Cafe
TRANSLATION: lovelyjoonie @AbsoluteMBLAQ
PLEASE TAKE OUT WITH FULL CREDITS. DO NOT ADD ADDITIONAL CREDITS.
ABM blog post by liliceprincess @ AbsoluteMBLAQ

No comments:

Post a Comment