Monday, January 9, 2012

[TWITTER] Mir's Twitter Update

17:03 KST
오늘꿈에서아도겐이나가길래잠에서깨자마자천장에조심스럽게아도겐을날렸더니진짜로나가서우주를정복할려고했는데그것마저도꿈..[Trans] I used adogen (street fighter skill) in my dream so when I woke up I carefully shot an adogen at my ceiling and it work. So I was about to take over the world but that too turned out to be a dream.. 


21:51 KST오늘오신에이플러스분들 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 머리띠이마보일까봐한겁니다..-_-…다들제열정이라고그러시는데착각입니다..-_-
[Trans] To all the A+s who came today lol I did the hairband so my forehead doesn’t show..-_-…Everyone thinks it’s a symbol of my passion bit you are wrong ..-_-


22:01 KST
우리팬들을저짝으로대꼬와요 ㅋㅋㅋ 우리는여기못와 ㅠㅠ 안된데 ㅠㅠ
[Trans] Bring our fans over to our sidr lol we can’t go to where you guys are cheering for.usㅠㅠthey won’t let usㅠㅠ  


23:45 KST
아무뜻없이그냥해본건데..꺄하하하
[Trans] I actually didn’t mean anything..lol

T/N: he was gesturing something to the fans lol

00:49 KST
오늘오신에이플러스분들차끈겨서집에어떻게가요?
[Trans] A+s who came today there is no public transportations left tonight how are you getting home? 


00:57 KST
나차있는남자니깐내차에150만원씩만내고타요~택시타는곳까지데려다드릴께요~ㅋㅋ
[Trans] I have a car so pay $1500 and I'll give you a ride to taxi station lol 


Trans via bcrystal89

No comments:

Post a Comment