Friday, January 20, 2012

[TWITTER] Mir's Twitter Updates

19th Jan 2012, 20:27 KST


"[Info] Mir got that picture from bestiz. KA+ elaboration on the picture: bear=A+; boy=MBLAQ; demon=Korean music chart shows which is bogus. (via )"

23:45 KST
ㅇㄹㄴㅇㄷㄷㅊㅎㅅㄴㄹㅎㄴㄱㅁㅋㅁㅂㅅㅇㅂㅇㄹㄱㅎㄴㄱㄷㄱㄱㅁㅈㄷㅁㅁㄸㅎㄴㅇㄱㄹㄷㅇㄱㄹㄱㅁㅇㄱㄲ.....
He is tweeting in codes w/o vowels; it's too long to crack

20th Jan 2012, 00:07 KST

제가소심하게자음문자로저런소리를하겠습니까..-_-..? 전대놓고합니다 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 그건그렇고헬로우베이비본방사수해주세요 ㅋㅋㅋㅋ
[Trans] Do do you think I'm that timid to say such things in codes..-_-..? I'm more of a say it in the open type lol that's that, now please watch hello baby lol

01:08 KST

헬로베이비재밌당~재밌당~ㅋㅋㅋㅋㅋ
[Trans] Hello Baby is fun~fun~lol


08:08 KST
^^
Trans via bcrsytal89 @ twitter

No comments:

Post a Comment