Friday, March 30, 2012

[TWITTER] 120330 Manager Kim Hyungseob's Twitter Update

02:22 KST
저는오늘 아주좋은애기를들었습니다 곰매니져보니깐 정말좋아요 티비에서나 다른분들에애기를들었을때매니져는무서워다고하지만저라는사람보고매니져들의인식이바뀌었다는애기들 ㅋㅋ 저도 그냥 매니져입니다 단 저는 에이쁠이좋쿠요 블래기들이 좋습니다 그리고 저또한 사람인지라 팔은 안으로굽는거죠 이런애기들을때마다강친일을하다가그만두고저는이일을시작한게잘한거구나생각이든답니다 ㅋㅋ 감사합니다 더욱열심히 할께요 화이팅 에이쁠 ++++ 사랑합니다 타국에계시는 우리 에이쁠도 감사하고사랑합니다  
[Trans] I heard a very good compliment today. "Bear Manager is really nice. I’ve heard about managers through others and TV and were scared of them until I've met you lol” I am just another manager but I like A+s and I like Blaggies and I am also bias towards my people. Every time I hear something like this, I feel great about my decision of quitting my job as a body guard to be a manager lol. Thank you, I'll work even harder. Fighting A+ ++++ I love you and many thanks and love to our international A+s also

Source: Kim Hyungseob's twitter
Translated by bcrystal89 @ twitter
Shared by Angela @ DongBang-BLAQ

No comments:

Post a Comment